1- ŞİRKETİN BUGÜNE KADAR OLAN PERFORMANSININ TESPİTİ
FİMO METHODU (Finans, Pazarlama ve Operasyonlar)
2- ŞİRKETİN BÜYÜME KAPASİTESİNİN TESBİTİ
RECOIL METHODU (Kaynaklar, Deneyim, Denetim ve Sistemler, Fikirler ve Yenilik, Liderlik)
3- ŞİRKETİN ULAŞMAK İSTEDİĞİ YERE GİDEN YOLDA YAPILMASI GEREKENLERİN PAYLAŞIMI VİZYON BELİRLEME (Strateji, Pazarlama, Ekipler)
4- FİNANSIN DÜZENLENMESİ
Büyüyen şirketlerin büyüme planları içindeki gizli finansal anlamları görebilme kapasitelerinin geliştirilmesini sağlayacak çalışmalar. (Büyüme=Nakit)
a. Finansal Değerlemeler
b. Finansal Fizibilite Çalışmaları
c. Finansal Yeniden Yapılandırma Çalışmaları
5- ŞİRKET AMAÇLARININ DENETİMİ
6- ETKİN PLANLAMA YÖNETİMİ
7- STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ
8- PİYASA DENETİMİ
9- REKABET DENETİMİ
10- KÜLTÜR DENETİMİ
11- ORGANİZASYON YAPISI DENETİMİ
12- KISA DÖNEMLİ PLANLARIN TESBİTİ
13- PAZARLAMA DENETİMİ
14- UZUN DÖNEMLİ İŞ PROJE VE PLANLARININ İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
MORFA YÖNTEMİ (Piyasalar, Amaçlar, Kaynaklar, Finans, Yetenek)
15- FİNANS VE STRATEJİNİN BİRLEŞİMİ İLE DENGELENMİŞ ŞİRKET PUAN KARTI SİSTEMİNİN UYGULANMASI
16- FİNANSMAN, PAZARLAMA, OPERASYONLAR VE ÜRETİM, KAYNAKLAR, DENEYİM, DENETİMLER VE SİSTEMLER, FİKİRLER VE YENİLİKLER, LİDERLİK UNSURLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
SNOW METHODU
17- PROJE KONUSUNDA;
a. Projenin finanse edilebilirliğinin tesbiti
b. Finansal, ekonomik, teknik ve hukuksal fizibilitenin incelenmesi
c. Fiyatlama modellerinin geliştirilmesi ve finansman kaynakları ile irtibata geçilmesi
d. Finansmanın oluşturulması, pazarlıkların sürdürülmesi ve sonuçlandırılması